Restoran ve kafelerde menüde kalori dönemi başlıyor
Dışarıda yemek yiyen tüketiciler için yepyeni bir şeffaflık dönemi kapıda. Tarım ve Orman Bakanlığı, restoran, kafe, pastane ve kantin gibi toplu tüketim alanlarında sunulan gıdaların içerik, alerjen ve enerji değerlerinin müşteriye açıkça sunulmasını zorunlu kılan düzenlemeyi 1 Temmuz itibarıyla başlatıyor. Menülerde sürprizleri bitirecek bu radikal adımda işletmelere kademeli geçiş hakkı tanınırken, hatalı servis beyanlarından kaynaklanan gıda güvenliği risklerinin de tamamen önüne geçilmesi hedefleniyor.
Ekonomi